اخبار ارزهای دیجیتال

اخبار به روز رمز ارز ها و اطلاعات بازار کریپتوکارنسی

فانتوم می‌خواهد نرخ سوزاندن توکن FTM را تا ۷۵ درصد کاهش دهد

  • فاضل احمدزاده
  • جمعه ۱۱ آذر ۰۱
  • ۱۶:۱۶

فانتوم می‌خواهد نرخ سوزاندن توکن FTM را تا ۷۵ درصد کاهش دهد

مترجم: فاضل احمدزاده

منبع

Fantom برنامه دارد تا نرخ سوزاندن توکن خود را تا ۷۵ درصد کاهش دهد تا برنامه پاداش dApp را تامین کند.

آندره کرونژ Andre Cronje، معمار اکوسیستم فانتوم Fantom Ecosystem، اظهار داشت: «فانتوم به یوتیوب یا Twitch پلتفرم های بلاک چین تبدیل خواهد شد».

طبق یک پیشنهاد جدید در تاریخ 1 دسامبر 2022، شبکه گراف اکریلیک هدایت شده Fantom به دنبال اجرای یک برنامه وابسته برای برنامه غیرمتمرکز خود یا dApp، توسعه دهندگان با هزینه گاز شبکه است. برای تأمین مالی این سرمایه گذاری، انجمن فانتوم پیشنهاد کرده است که نرخ سوزاندن توکن فعلی پروتکل FTM از 20٪ به 5٪ کاهش یابد. در حمایت از این پیشنهاد، توسعه دهندگان Fantom نوشتند:

ما آنچه را که در web2 کار می‌کند، می‌گیریم و آن را بازسازی می‌کنیم تا با اولویت‌های شبکه مطابقت داشته باشد، به این معنی که مدل کسب درآمد از تبلیغات را در نظر بگیریم و آن را به کسب درآمد از گاز Gas monetization برای اجرای dAppهایی که موفق به جذب جریان ثابتی از کاربران می‌شوند، گسترش دهیم.»

تیم توسعه همچنین توضیح داد که شبکه Opera Fantom [سازنده بومی dApp] "مستقیماً با یوتیوب یا توییتر رقابت نمی کند"، بلکه به دنبال "جذب و حفظ استعدادهای درجه بالا به طور مداوم" در فضای وب 3.0 است. برای واجد شرایط بودن برای مشوق احتمالی، dApps باید 1،000،000 تراکنش یا بیشتر را ثبت کرده باشد و سه ماه یا بیشتر را در شبکه Fantom Opera سپری کرده باشد. پس از تأیید، توسعه دهندگان می توانند 15٪ از کل هزینه های گاز را که برای dApp خود هزینه می کنند، مطالبه کنند.

با این حال، بنیاد Fantom گفت که "این حق را برای خود محفوظ می دارد reserve the right که به هر دلیلی به طور نامحدود هرگونه جریان پرداخت را متوقف کند، از جمله اگر فعالیت کاربر تقلبی مشکوک باشد یا اگر بنیاد معتقد باشد که این به نفع اکوسیستم Fantom است." در حال حاضر، در مجموع 8.36 میلیون توکن FTM از زمان راه اندازی شبکه اصلی فانتوم در سال 2019 سوزانده شده است. رأی گیری برای این پیشنهاد ادامه دارد و برای تصویب به حداقل 55 درصد مشارکت دارندگان توکن FTM نیاز است.

  • نمایش : ۸۴
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    اخبار حوزه رمز ارزها یا Crypto Currencies
    ترجمه مقالات سایت های معتبر و توییت های افراد برجسته در بازار ارز دیجیتال