اخبار ارزهای دیجیتال

اخبار به روز رمز ارز ها و اطلاعات بازار کریپتوکارنسی

آیا هولد کردن اتریوم Ethereum در فصل چهارم 2022 سودی ندارد؟

  • فاضل احمدزاده
  • يكشنبه ۱۳ آذر ۰۱
  • ۲۳:۱۰

آیا هولد کردن اتریوم Ethereum در فصل چهارم 2022 سودی ندارد؟

مترجم: فاضل احمدزاده

منبع

معیارهای زیر نشان می دهد…

  • اتریوم دوباره تورمی inflationary شد زیرا کارمزدهای تامین شبکه افزایش پیدا نکرد
  • اعتباردهنده های شبکه Network Validators به وظیفه خود برای جلوگیری از کاهش رویدادها slashing events در حالی که ETH یکپارچه می شود Consolidate، پایبند هستند

از این رو، نشان می دهد که دستاوردهای شبکه تقریباً وجود نداشت. تورم، به این معنی است که تراکنش‌های زنجیره‌ای on-chain transactions اتریوم در شبکه بسیار کم است. بنابراین، ثبت افزایش در هزینه های گاز gas fees برای اتریوم نیز دشوار شده است.

در میان اتفاقات فوق، Token Terminal همچنین فاش کرد که بر درآمد اتریوم تأثیر گذاشته است که در 24 ساعت گذشته 4.7 درصد کاهش یافته است. همانند کارمزدهای سمت عرضه که در مدت مشابه شاهد کاهش 5.3 درصدی بود.

به فرآیند اعتماد ندارید؟

بخش عرضه تنها بخش آسیب دیده در سراسر بلاک چین اتریوم نبود. به گفته Glassnode، علاقه به تامین مالی بازار آپشن‌ها نیز با موانعی مواجه شده است. در زمان انتشار، داده‌های پلتفرم زنجیره‌ای نشان داد که حجم گزینه‌ها در تمام مبادلات ۷۱.۵۲ میلیون دلار بود.

این مقدار کاهش آشکاری نسبت به عرضه در بیشتر ماه نوامبر بود. پس از سقوط، به این معنی بود که قراردادهای باز برای اتریوم چشمگیر نبودند. این همچنین بیانگر آن است که معامله گران به اندازه کافی به این آلتکوین اعتماد ندارند تا معاملات را به نفع خود انجام دهند.

علاوه بر این، تمام بخش‌های شبکه در تخلیه نبود. برای برخی مانند تعداد رویدادهای کاهشی Slashing event، این دوره زمانی برای کمک به شبکه بود. در زمان نگارش این مقاله، تعداد رویدادهای کاهش اتریوم با وجود بی نظمی چند روز پس از ادغام صفر بود.

در نقطه صفر، نشان می دهد که موارد کمتری از پیشنهاد بلوک های نامعتبر وجود داشته است. همچنین موردی مبنی بر تأیید فورک نامعتبر در بلاک چین اتریوم وجود نداشته است. بنابراین، نگرانی‌های کمی در مورد سلامت شبکه وجود داشت زیرا رفتار اعتبارسنجی نامرتب نبوده است.

ETH، شما چطور؟

در مورد قیمت اتریوم، توانسته است بالای منطقه 1000 دلار حفظ شود. بر اساس داده های CoinMarketCap، ETH در زمان نگارش این مقاله با قیمت 1255 دلار معامله می شد. این مقدار کاهش 2.10 درصدی را در 24 ساعت گذشته نشان می دهد.

علاوه بر این، احتمال خروج ETH از منطقه فعلی در کوتاه مدت کمتر بود. این به این دلیل بود که نمودار چهار ساعته نشان داد که این آلتکوین از نوسانات شدید دور است، همانطور که باندهای بولینگر Bollinger Bands (BB) نشان داده شده است.

از نظر واگرایی میانگین متحرک همگرایی Moving Average Convergence Divergence (MACD)، شتاب ETH تا حد زیادی نزولی Bearish بود. در مقدار MACD 6.46-، ممکن است نیاز به هماهنگی همه جانبه برای خریداران داشته باشد تا وضعیت را معکوس کنند.

 

 

 

 

 

  • نمایش : ۶۰
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    اخبار حوزه رمز ارزها یا Crypto Currencies
    ترجمه مقالات سایت های معتبر و توییت های افراد برجسته در بازار ارز دیجیتال