اخبار ارزهای دیجیتال

اخبار به روز رمز ارز ها و اطلاعات بازار کریپتوکارنسی

تراکم آلت سیزن یا فصل آلت کوین ها و تابستان داغ اتریوم

  • فاضل احمدزاده
  • دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۰۰
  • ۱۰:۲۶

تراکم آلت سیزن یا فصل آلت کوین ها و تابستان داغ اتریوم

هجوم خریداران در آلت سیزن جدید برای خرید اتریوم و DeFi تابستان داغ دیگری را رقم خواهد زد.

منبع: کوین تلگراف

فصل آلت کوین ها شروع شده؟ اتریوم Eth، داج کوین DOGE و آلت کوین های دیگر به بالاترین سطوح صعودی می رسند و هارد فورک لندن برای اتریوم و DeFi قول رشد بیشتر را می دهند.

  • هارد فورک چیست؟
  • DeFi چیست؟

آلت کوین ها مانند اتریوم، داج کوین و اتریوم کلاسیک پیشگام فصل جدید آلت کوین ها هستند که به نظر می رسد که با سر و صدای زیادی رشد کرده اند.

از آنجایی که افزایش جزر و مد معمولاً همه قایق ها را بلند می کند ، چندین رمز ارز دیگر نیز وجود دارند که از این علاقه روزافزون به آلت کوین ها بهره می برند. با این حال ، اتریوم ممکن است کوینی باشد که موج ایجاد کند.

قیمت اتریوم ، گل سرسبد آلت کوین ها ، طی 30 روز بیش از 65 درصد افزایش یافت تا سرانجام در 6 مه از مرز 3 هزار و 500 دلار عبور کرد.

این سود سالانه توکن را به بیش از 1500 درصد می رساند ، زیرا سال گذشته در محدوده 215 دلار معامله می شد.

افزایش قیمت باعث شد که سرمایه بازار برای اولین بار به فراتر از 400 میلیارد دلار برسد.

کوین تلگراف از جوشوا فرانک ، مدیرعامل The TIE ، درباره روند رسانه های اجتماعی پیرامون اتر و معنای سود این ارز رمزپایه برای آلت کوین ها پرسید.

وی پاسخ داد: "بسیاری از سرمایه گذاران Ethereum را به عنوان نماینده برای بازار آلت کوین در نظر می گیرند و از ماه جولای سال 2020 حجم توئیت 24 ساعته به طور فزاینده ای افزایش می یابد چراکه اتریوم به طور مداوم اوج می گیرد. "

از نظر درصد ، ارزش اتریوم کلاسیک- ادامه بلاک چین اصلی اتریوم - بیشتر از کوین محبوب بلاکچین خواهرخوانده خود افزایش یافته است.

بنابر CoinGecko ، قیمت اتریوم کلاسیک ETC طی 7 روز نزدیک به 400٪ افزایش یافت تا در 6 مه به بالاترین رقم یعنی 167 دلار برسد. بلاک چین Ethereum Classic پس از مهاجرت بیشتر توسعه دهندگان به بلاکچین Ethereum که به دنبال هک شدن در DAO اتفاق اافتاد ، به وجود آمد. هک در قراردادهای هوشمند DAO در سال 2016 ، هزینه 50 میلیون دلار به ETH را در پی داشت.

دامیننس بیت کوین (BTC) نیز در مقایسه با محدوده 70 درصدی که در ابتدای سال قرار داشت ، کاهش یافته است. از آن زمان در حال کاهش است ، و در 6 مه به پایین ترین سطح یعنی 45.70٪ رسیده است. معیار دامیننس میزان بازار BTC را با سایر ارزهای کریپتو مقایسه می کند.

دامیننس بیت کوین BTC معمولاً هنگامی کاهش می یابد که آلت کوین ها بر سود سرمایه گذاران کریپتوکارنسی تسلط دارند. تنها زمانی که معیار اندازه گیری آن از سطح فعلی کمتر بوده است ، درست قبل از سقوط بازار ارزهای رمزنگاری در سال 2018 بود که سرمایه گذاران به شدت به دنبال گزینه هایی برای بیت کوین بودند ، زیرا بیت کوین در آن زمان بیش از 60 درصد کاهش یافته بود.

هارد فورک لندن منتج به رشد سریعتر DeFi می شود

افزایش قیمت اتریوم اساساً پس از آنکه بلاک چین Ethereum در 15 آوریل به روزرسانی شد ، اتفاق افتاد. هارد فورک شامل چهار پروپوزال بهبود اتریوم بود که توسط جامعه توسعه دهندگان رأی داده شد. دو مورد از این موارد به هزینه های Gas برای انواع معاملات خاص پرداخته و در حالی که هزینه های برخی از انواع معاملات را کاهش می دهد ، اما آنها را برای "عملیات کد Op-code" افزایش می دهد ، که می تواند برای حملات denial-of-service استفاده شود. دو پروپوزال دیگر دسته بندی منطق معاملات را گسترش دادند.

جیمز بک ، مدیر ارتباطات و محتوای ConsenSys - یک شرکت فناوری بلاکچین که از زیرساخت های اتریوم پشتیبانی می کند - به Cointelegraph گفت: "یکی از تأثیرات خوب هارد فورک برلین این بود که قیمت Gas برای جمع کننده های DEX بسیار ارزان تر شد. به عنوان مثال ، استفاده از ویژگی مبادله MetaMask اکنون منجر به کاهش 40،000 GWEI برای تجارت توکن می شود."

اتریوم برجسته ترین بلاکچین مورد استفاده در بازارهای مالی غیرمتمرکز DeFi است و قیمت آن اغلب همراه با رشد DeFi است. در زمان نوشتن این مقاله ، ارزش کل قفل شده در DeFi در بالاترین قیمت کمی بیش از 82 میلیارد دلار است. TVL در DeFi از ابتدای سال به سرعت در حال رشد است و از ابتدای فوریه تقریباً دو برابر شده است. Flora Sun ، مدیر عامل Binance X - ابتکار توسعه دهنده Binance’s crypto Exchange - در مورد دلیل این رشد اظهار نظر کرد:

"این روزها در پروتکل های DeFi نوآوری زیادی وجود دارد. در گذشته وام دهی و DEX پروتکل های اصلی DeFi بودند ، اما اکنون با AMM شروع می شود ، انواع مختلفی از DeFi وجود دارد که نیازهای مختلف مانند خزانه ها و بیمه ها را برآورده می کند. DeFi هنوز بازدهی بسیار بالاتر از معاملات را ارائه می دهد ، بنابراین به طور طبیعی ، نقدینگی رمزنگاری زیادی را به خود جلب می کند. "

  • نمایش : ۶۲
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    اخبار حوزه رمز ارزها یا Crypto Currencies
    ترجمه مقالات سایت های معتبر و توییت های افراد برجسته در بازار ارز دیجیتال